Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trávení volného času dětí mladšího školního věku vybrané základní školy
Švarcová, Marie ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Tématem diplomové práce je trávení volného času dětí mladšího školního věku. V teoretické části práce se pojednává o volném čase dětí a o pedagogickém ovlivňování volného času, o zařízeních pro zájmové vzdělávání, rovněž o socializaci a o hrách ve volném čase a o školní družině. Také o prevenci vzniku rizikového chování v rámci volného času. Rovněž je zmíněno nedávné uzavření škol z důvodu pandemie Covid - 19. Hlavním cílem práce je zjistit, jak děti mladšího školního věku vybrané základní školy tráví volný čas. Dílčími cíli je zjistit, jaké zájmové kroužky děti navštěvují ve škole a mimo ni, zda navštěvují školní družinu a s čím si nejraději hrají. Rovněž, jak děti vnímaly dobu uzavření škol. Výzkumným nástrojem je strukturovaný dotazník. V praktické části práce je popsán a vyhodnocen výzkum o trávení volného času dětí mladšího školního věku jedné pražské základní školy. Je uveden popis školy, respondentů a průběhu výzkumu. Poté jsou vyhodnoceny odpovědi na jednotlivé otázky dotazníkového šetření. Následuje diskuse, ve které jsou shrnuty výsledky výzkumu a vyhodnoceny cíle, komparace dat a doporučení. V závěru práce je pedagogický výstup. Ze závěrů výzkumu vyplývá, že dotazované děti nejraději tráví volný čas venku s kamarády na hřišti. Víkendy děti obvykle tráví na chatě/na chalupě nebo na...
Kroužky pro děti v mateřské škole z pohledu rodičů a učitelů
PRUKNEROVÁ, Ilona
Cílem bakalářské práce je zjistit informace o kroužcích pro děti v mateřských školách. Tato práce zahrnuje odpovědi na tyto otázky: Jaké kroužky mateřské školy v současné době dětem nabízejí? Jak jsou organizované? Jaké děti je především navštěvují (pohlaví, věk)? Jaký je názor rodičů a učitelů na kroužky v jejich mateřské škole. Co od kroužků rodiče a pedagogové očekávají? A do jaké míry je jejich očekávání naplněno? Teoretické část se zabývá charakteristikou předškolního vzdělávání a mateřskými školami, problematikou kroužků, specifickým vývojem předškolního období a charakteristikou předškolního věku. V praktické části práce je provedeno výzkumné šetření smíšeného typu, využito je dotazníků pro rodiče a předškolní pedagogy a pozorování dětí při kroužcích a rozhovor s vedoucí učitelkou mateřské školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.